Fredag


Usch, jag är så himla lat idag så jag orkar knappt skriva något i min blogg. Mest beror det på att jag har en massa sömnlösa nätter nu, så jag får ingenting sovit så jag orkar inte knåpa ihop något inlägg. Ptja, igår var jag inne i centrum från klockan tolv på dagen till halv nio på kvällen, riktigt trevligt hade vi det om man får kommentera saken själv. Fattar dock inte att jag ska till Sverige i övermorgon så jag får väl bara packa ihop några konstiga kläder som jag är tvungen att gå med, vare sig jag vill det eller inte. Men jaha, vad ska ni hitta på att göra idag?

Kommentarer
Postat av: joss

det är så svårt att få någonting gjort när man har sovit dåligt :/

2009-08-07 @ 13:37:00
URL: http://readablethoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0