Gäsp



Då när man blir tvingad att vara uppe länge så vill man inte det.
Det är lite konstigt egentligen, enligt min åsikt. Men det är väl något helt enkelt man bara måste stå ut med, jag har ju valt det själv. Så då måste jag ju verkligen stå ut med saken. Jag tycker det är lite intressant att sitta uppe så här länge, men jag blir bara hungrigare och hungrigare för varje stund som går och det är inte kul. För liksom, man bli hungrig när man är uppe länge, jag vet, Men jag vill inte äta längre den här tiden, så jag dricker vatten istället. Fast, sov så gott alla människor, jag tänker i alla fall inte sova ännu. Eller jag vill men jag får inte.

Kommentarer
Postat av: Nazli

sv: visst e dom fina? =)

2009-08-08 @ 00:53:13
URL: http://naazlis.blogg.se/
Postat av: Nazli

sv: om du letar runt lite här i sverige så borde du hitta sådanna ngn stans!!

2009-08-08 @ 01:26:38
URL: http://naazlis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0