I would suck without you



Bilden föreställder mina gråa byxor, ingen har sett ännu. Men det tar vi som en parentes nu så. Det var inte mina byxor jag skulle prata om idag. Eller jobisst, om ni är intresserade så kan jag säga att jag har ett par gråa jeans. Okeej, skoldagen då. Jo den börjar med att jag kommer till skolgården, och det första jag får höra är "Lovisa har blivit påkörd". Jag trodde ju inte det var sant! Men jag fick väl så småningom inse det, så fort jag kom in till skolan ringde jag A och berättade vad som hade hänt. Ja, fin skoldag. Jag har fått höra mer saker nu, men det är nog bäst att jag bara håller det för mig själv atm, eftersom det är bara rykten som inte är bekräftade ännu. Men visst, efter skolan blev planeringsmötet inställt så det blev glass med, Emmy da toss, Jessy da toss och Thessu da toss da bäst. Seeen, så hade vi helt sjukt kul och jag är ju en idiot som vanligt.. Så ja, ingenting speciellt har hänt på det sättet - förutom olyckan, men den kan vi glömma.

Kämpa på kompis, jag vet att du klarar det. Du har det som ingen annan har, använd det och kämpa förbi det eviga kriget du kommer vinna. Vi är på sin sida, det kommer vi alltid vara. Snälla, gör det för vår skull. Vi behöver dig, du är den bästa saken jag känt sedan jag var liten, ännu hänger vi tillsammans. Så snälla, du är stark nog att vinna ditt krig. Klarar du kriget kommer jag stå vid din sida och hjälpa till.

Kommentarer
Postat av: Anonym

- men lön bild då?

2009-08-19 @ 18:27:47
URL: http://finest.se/hodamerei
Postat av: Rosida

Cool header <333

2009-08-19 @ 18:37:20
URL: http://beyondthesurface.blogg.se/
Postat av: Hannah

Be strong Lovisa <3

2009-08-21 @ 22:58:14
URL: http://hxx.blogg.se/
Postat av: Tessuh "Da Toss Da Bäst"

Ja, jag hoppas på att Lovisa kommer att komma tillbaka! Att hämta sig på rätt vis! Ja vem gör det inte? Räcker det inte med alla olyckor som redan har hänt? Btw; Jag hade också sjukt kul. Och jag är en större idiot än vad du är!! Ha en bra fortsättning på dagen! Varma Kramar från mej <33

2009-08-22 @ 15:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0