Innan solen går ner



Tänkte på att jag skulle slänga in en bild på hur mitt hår såg ut innan det blev ännu blondare.
Tyvärr finns det ingen bild på efter jag färgat mitt hår ännu, men den får man vänta på. Den kommer när jag har tid och ork att göra något vettigt. Vilket är så småningom den här veckan. Har så mycket att göra som jag ännu inte insett. Idag är det, tisdag.. Vilket betyder att jag kanske borde ta och packa lite för Sverige resan, men när jag bara inte orkar göra något i verkligheten längre. Jag vill bara sjunka in i en annan värld och leva den fullt ut, men det lyckas aldrig. Visst, jag måste göra det en dag, som är vilken dag som helst bara lusten finns där.

Dagens planer är väl mest att ta sig ut i detta fina väder, duscha och förmodligen gå in till centrum - vilket jag aldrig kommer lyckad med, men jag får se hur det blir. Skall som sagt kolla igenom filmen Nothing to lose idag.
Egentligen, orsaken till varför jag blivit plötsligt så filmtokig, beror på en youtube video, som fanns på en annan blogg. Kollade igenom filmen och där fanns musik till Pirates of the Caribbean. Nästa som händer är att jag går till youtube och börjar lyssna igenom låtar. Nästa som händer är att filmen plötsligt finns på min dator, klar att kollas igenom. Lite otroligt om jag får säga det själv.

Kommentarer
Postat av: anne

tkr hårfärgen var fin :)

2009-08-04 @ 11:53:16
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0