Katthår på kläder



Jag har kommit fram till en sak, det var nämligen att alla vi människor är konstiga. Konstiga, annorlunda. Och nu tänker ni förstås att jag aldrig tänkt eller kommit fram till sånt förrän nu, och ja det har jag faktiskt gjort. Men tänk nu hur endel ungdomar är olika. Vissa super sig fulla varje fredag kväll medans andra bara sitter hemma och har en lugn fredag kväll eller så umgås de med sina kompisar utan att supa huvuden fulla. Jag säger inte att det är fel att göra det, jag bara påstår att vi människor är annorlunda. Vilket är intressant i sin synvinkel. Men i alla fall så är det inte så mycket annat man kan säga om den saken.

Nyss kom jag hem från Amanda i alla fall.
Hon hade bara blivit rundare sen sist och Saga hade lugnat ner sig, men däremot hade Saga fått en kattkompis som hette.. Bobsi (?) om jag inte minns fel. Han har i alla fall intressanta färger. Riktigt söt katt i alla fall. Annars så ska jag ta och mumsa i mig några vårrullar nu så, vi ses en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0