Klänning på G



Tisdag idag alltså, vilket betydde att jag hade en dubbeltimme handarbete. Vilket innebar att jag ska sy en klänning de närmaste veckorna till balen i skolan, det kommer bli sjukt kul - men samtidigt spännande för att kolla in resultatet. Jag hoppas jag lyckas och gör mig själv nöjd, och att jag framför allt får göra den där 34 delars klänningen nästa år, för det ser jag verkligen fram emot. Jag gillar den fortfarande och jag älskar den ännu. Jag kommer förstås klämma in en bild på min klänning när den är klar, färgen är inte bestämd ännu. Kommer det inga fina färger fram så blir den svart, vilket passar i allt och alla tillfällen.

Kommentarer
Postat av: zaida

går du design, eftersom ni syr på skoltid? :)

2009-08-18 @ 17:09:13
URL: http://zaida.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0