Latig bakdag

 

Efter många om och men skriver jag ett inlägg först nu. Jag är trött och alltmöjligt från igår. Dagens goda gärning blev att baka cupcakes. Jag vet inte  precis om de nu blev så goda. De jag gjorde tidigare i somras blev mycket godare. Men visserligen så fuskade jag ju med det ena och det andra, så det är väl inte att undra på att det blev så dåligt som det blev, haha. I alla fall åkte 13 stycken ner i frysen och resten blev med glasyr på. Vilket var lite kul. Annars har jag inte gjort så mycket annat idag, en sväng till Ekenäs blev det. Ingenting blev det köpt i klädform. Vilket berodde på att butiken vi gick in i hade så dåliga kvalités kläder så de duger inte att använda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0