Ny design på G

Jag bokstavligen hatar min nuvarande design. Den är bara så himla tråkig helt enkelt, jag är otroligt trött på den. Skulle jag ha kvar min gamla så skulle jag antagligen gilla den ännu, men men. Jag håller på att fixa en ny. Det är ingenting speciellt med den och den kommer antagligen bli färdig denna vecka om jag har ork att göra den klar. Imorgon antar jag att det blir cykling till skolan. Eftersom det är min "vilodag" imorgon så kan jag ju bra komma lite tidigare hem och samla mina tankar till torsdag och fredag. Vilket hoppeligen kommer gå bra. Men jag känner mig verkligen på G att cykla så det är ju bra. Någon dag kan jag ju cykla hela veckan till skolan och det är ju lite kul! =) Ha det bra. Vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0