Planeringar



Ärligt talat borde jag ta och anmäla mig till Finalen snart. Men det blir liksom aldrig av, jag bara vet inte varför. Känns bara så konstigt, trots att jag har hur mycket tid som helst. Men visst, jag måste trots allt anmäla mig dit snart. För jag ska ju verkligen dit och sova i tält och allt. Dessutom är det ju Sverige som gäller nu på söndag, kom jag fram till nyss. Har ingen aning om vad jag ska köpa, men jag hoppas jag hittar allt där. Kunde köpa alla Pirates of the Caribbean filmerna, så kunde jag sitta och snyfta åt At the World's end hur ofta jag ville. Jag har ju låtarna, men de är också bara för sorliga, eller så är det bara mitt huvud som gör de sorliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0