Renovering



Hej alla kära läsare! Har nyss fixat om lite i mitt rum, vilket tog några minuter. Nu får jag bara hoppas på att min mor inte får hjärtslag när hon kommer hem, utan snarare gillar det! Jag tycker om det, fast jag har lite lust att breda ut mitt rum till toaletten. Att man tar liksom bort den och där kan jag ha en stor garderob (eftersom min nuvarande är för liten och proppfull). Jag reser snart själv till IKEA och köper den där garderoben jag vill ha! Den kostar säkert mycket. Men vem bryr sig? Jag behöver en ny garderob nu! Men det kommer nog aldrig precis lyckas så bra om jag inte typ, gnäller ihjäl mig själv. Men det ska vi nog inte prata om.

Så bara den här kroppen hänger med så ska jag ta en dusch om bara några minuter. Annars får jag dra en Karl och lukta skit hela veckan! Men det är verkligen inget elakt menat med saken, utan det är helt en verklighet.. En verklighet utan hemligheter. Nej, nu är det klarbloggat för stunden.

Kommentarer
Postat av: Tippie

Hoppas du får en bra dag!:)

2009-08-04 @ 12:51:57
URL: http://tippie.blogg.se/
Postat av: JONNA

åh . grym header

2009-08-04 @ 13:45:22
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0