Snart är det dax för skola



Godmorgon! Hoppas du har sovit gott, för det har jag gjort. Jag är så otroligt pigg som man kan vara så, jag sovde nog bra inatt, vilket är en bra sak. Idag är det nästsista skoldagen på denna vecka, vilket känns skönt. Jag hatälskar morgondagen, mest hatar jag den på grund av vilka lektioner vi har och jag tycker inte alls om dem. Men om vi ska säga sanningen så är det väl bara bra för mig att bli tvingad till att sitta och mögla bort på en fredag. Idag ska jag i alla fall söka information om Helium på skolans datorer. Jag har ingen aning om det kommer gå bra eller dylikt. Jag skulle i varje fall inte göra det. Hoppeligen hittar jag massor av information om Helium på svenska. Men nu ska jag ta och masa mig ut till bussen. Ha en bra skoldag allesammans!

Kommentarer
Postat av: Pia

Sv: Vsg, haft en bra dag? :)

2009-08-27 @ 22:17:49
URL: http://tteknorappen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0