Sömnlösa nätter



Nu har jag som sagt vaknat igen en gång. Natten blev lika sömnlös som den förra. Jag kan inte alls sova nu plötsligt längre, helt otroligt men helt sant. Det är verkligen hemskt, men man får väl bara tacka och ta emot för att man får sova någon timme i alla fall. Igår, gick jag ut på en fotograferingstur runt här var jag bor, trots att jag har sjukt ont i mitt knä. Jag fångade en massa intressanta saker på bild, endel hade blivit bättre om jag haft en systemkamera. Men jag har ju inte det, så jag får nöja mig med min Olympus µ1010. Idag blir det nog bäst att chilla med mitt ben och sen måste jag antagligen ut och gå. Btw, igår när jag gjorde min fotograferingsutflykt blev jag konstigt nog skrämd rejält av en springande man och en cyklande man. Bara för att jag fotograferade som en tok och musiken spelades högt i mina öron. Det var lite roligt tyckte jag!

Alltså, någon annan som också är helt borta med dagarna? För det är i alla fall jag. Varje gång jag ska ta reda på vad det är för dag så måste jag fundera länge innan jag kommer fram till att det är onsdag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0