Trevliga bilder på kameran



En mycket trevlig diskussion med en mycket trevlig person som endast personen själv vet vem den är. Kollade lite igenom gamla arkiv på bilder på datorn och man kan hitta en massa skumma bilder som exempelvis denna bild. Andra tokiga bilder hittar man ju också. Vissa intressantare än di andra och för er som inte vet så ser min msn ut sådär som på bilden. Snyggaste som finns enligt mig. Eller jag vet ju knappt hur orginalet ser ut längre, men vad jag kommer ihåg så var det fult. Eller okej, ärligt talat så suger mitt minne på ointressanta saker, så det ska vi inte gå in på. Men i alla fall, sov gott allihopa och vakna glada imorgon! :)

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Jag har slutat haka upp mig på aids. Det krävdes åratal av terapi.

2009-08-26 @ 19:38:01
URL: http://gorlab.blogg.se/
Postat av: Pia

Fin blogg:)

2009-08-26 @ 19:51:19
URL: http://tteknorappen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0