Hemma efter våldgästandet i Sverige



Jag vet att jag är lite smålat, eller egentligen inte. Jag kom som sagt hem idag från Sverige, har varit lite småtrött och har inte riktigt heller vetat vad jag ska skriva förutom nu. Jag är som sagt trött och jag fixade en ny bloggdesign innan jag började skriva ett nytt inlägg. Men var glada att jag skriver. Kul hade jag i alla fall, vilket var ju bra. sjöng karaoke, men ptja. Godisköp, kläd och skoköp. En ny kalender och en massvis med saker blev inhandlade

Imorgon eller någon dag så småningom denna vecka så kommer jag antagligen visa var jag köpt och visa lite bilder vad jag tog, kanske också bilder från Helsingfors tågstation om det finns några bra bilder om det. Vet inte det, men jag får väl hoppas det i alla fall! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0