Dit försvann den måndagen



Då var första skoladagen på första skolveckan avklarad! Den gick rätt snabbt, men det berodde antagligen på att vi hade en dubbeltimme idag som jag i det tillfället hade huslig ekonomi (man lagar mat osv.) Vi gjorde rågpizza, någon cool och annorlunda sak jag aldrig annars skulle kunna tänka mig att hitta på att göra. Jag tyckte den blev helt god, men mackan man placerade allting på var allt för liten, så "pizzan" blev helt superhög, vilket ledde till att allting ramlade när man skulle äta det, vilket var lite fail. Annars har det varit en trevlig dag, ser fram emot att ha handarbete imorgon och sluta lite tidigare.

Kommentarer
Postat av: simone

Sv: Grymt här! Nöjd med första skoldagen? Sådär laddad för en termin till? :)

2009-08-17 @ 16:33:24
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: amelii

ja sku kuna ta receptet till pizzabottnet om du har det?

2009-08-17 @ 19:07:29
URL: http://amelii.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0