300709



Det är tydligen torsdag idag. Vilket betyder att jag snart ska till Sverige och att mitt sommarlov är snart slut. Det är inte något trevligt, tyvärr. Men vad kan man egentligen göra åt saken? Jag får se emot alla andra lov istället och alla läger och konferenser som händer här närmast i augusti. Så, jag har konstigt nog mycket att göra i mitt liv nu plötsligt. Vilket kanske är bara en bra sak. Jag tyckert det är kul att jag kommer undan ett dop bara för att jag är borta. Dop av en litet barn snarare. Det är oftast rätt så tråkigt, eftersom småbarnen bara skriker och håller på när dom blir döpta. Men ptja, man får väl leva med sånt i denna värld för att klara sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0