Bara för att du var en mycket viktig person...



Det känns  bara så hemskt just nu. Jag bara mistar en massa personer i mitt liv, helatiden. Endera tar de livet av sig, eller så.. dör de bara. Allt känns bara hemskt. Jag kan knappt se klart när tårarna bara rinner. Allt känns bara för fel, varför skulle just han dö? Det finns en mening med det, det vet jag. Men gah, det känns bara så osannolikt. En tomhet som aldrig kommer försvinna. Och allting händer åt mig, känns det som. Precis som om det ska vara någon lärdom av detta för mig, och andra människor. Nåja, nu är det bara att lyssna på en och samma låt hela dagen, bara för att den är så vacker.. Vila i frid kompis.

Kommentarer
Postat av: Hannah

De e så hemskt!

2009-07-28 @ 18:00:29
URL: http://hxx.blogg.se/
Postat av: Tessu

Jag saknar honom enormt!! Det gör väl alla.. Ja kan inte fatta att han är borta.. Jag vill ha tillbaka honom.. Men vet att det inte går.. :'(

2009-07-30 @ 16:05:13
Postat av: Anonym

varifrån ha du fått bilden?

2009-08-03 @ 11:30:51
URL: http://wwwttotoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0