Musiktips


Jag tänkte att jag skulle, sätta in på ett klipp på en låt som jag kanske lyssnar på rätt så mycket denna sommar. Orsaken till att jag lyssnar på bandet kan man ju fundera sig till, jag tycker de är otroligt bra egentligen, och det passar till den stilen jag oftast lyssnar på - alltså Alternative. All annan sorts musik funkar riktigt bra. Men inte riktigt den musik som endel (läs: Isabelle) lyssnar på. Jag vet inte vad jag hör för fel med det, men jag antar att det är för att jag inte förstår något av vad de sjunger, vilket mitt huvud verkar vela göra. 

Planer för ikväll; jag funderar om jag skulle gå ut och gå. Skulle vara trevligt att träffa någon någonstans ännu ikväll här i närheten inom en kilometers håll. Men det kommer knappast inte lyckas, om inte någon vill köra med moped till typ någon viss bestämd plats ännu ikväll. Men nåja, jag får väl se vad jag kommer göra ännu ikväll.

Ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Tossee..

Hahaha gummibjörnen kan komma :D

Hehehe :P Ring till honom!? :DD

2009-07-21 @ 19:42:36
Postat av: Gummibjörn x'D

Owh.. Den där låten! Det är den bästa jag hört på länge jueh! Vart hittade du den :O ???? :S

I LOVE!!

2009-07-21 @ 19:52:21
Postat av: Isabelle

Om man vill veta exakt vad de sjunger så är det ju bara att googla på det. Dessutom lyssnar jag inte enbart på japaner som sjunger på dålig engelska (etcetc)



Whispers in the dark är bra. Me likez.

2009-07-21 @ 19:54:47
URL: http://notyre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0