Onsdag morgon



Okej, nu har jag valt att försöka gå vidare. Allting känns bara så svårt. Vartenda litet sårande ord gör ett stort hål i mitt hjärta. Jag har bestämt mig för att verkligen dra upp mig från denna grop nu, det räcker! Jag ska leva fullt ut varje dag. Det är något jag lärt mig nu. En människa på jorden dör var tredje sekund. Jag har verkligen lärt mig det nu. Han har planerat mitt liv så här, Han har planerat att jag ska gå igenom dessa tuffa saker, för att jag ska vli ännu starkare. Jag grät två och en halv timme igår över Alf. Det var visserligen inte länge. Ett stort hål i mitt hjärta bara. Men visst, nu är det dax att gå vidare. Jag mår riktigt bra om jag får säga det själv.

I alla fall så händer det väl något intressant inne i Karis, idag. Hoppas jag i alla fall. Det får jag åter se i alla fall. Är det något så, är det buss som gäller. Bussar är så trevliga med mig. Ibland i alla fall, haha. Jag är trött, jaa-a. Jag vaknade tidigt idag, klockan var kvart i åtta men ptja. Vem orkar stiga upp då? Ingen, men jag sov i alla fall vidare och steg upp klockan nio vanlig tid. Nåja, vi får se om det händer något idag eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0