Sömniga Lördagen

Det är hemskt som man är trött. Jag vill bara sova och sova och sova. Men ändå inte, man vill ju inte slösa bort en lördag genom att sova. Idag ska jag ju baka kladdkaka, igen en gång. Denna gång för mammas systers familj och typ halva släkten. Tråkigt, säger jag bara. Nåja kanske jag kan typ, rymma från festen eller dylikt i något skede när man inte orkar med människorna.
Sol och fint är det ute. Man blir nästan sugen på att masa sig till Lappvik eller Hangö simstrand, skulle bara vara så himla skönt att få chansen att simma idag. Eller snarare ligga på stranden med kompisarna. Dock lär det inte ska bli någon strand idag, med tanke på att jag har fullt upp hela dagen, kvällen och natten.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det låter bra :) Vad har du för dig då?

2009-07-26 @ 00:46:06
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0