Det förflutna, kan vara intressant

Jag kommer ihåg när... jag var mindre. Varje dag var ett enda stort steg, men jag klarade inte av att ta det stora steget på en dag. Det var för stort. Jag vet inte riktigt, men jag har försökt fått mitt huvud att inse att min gamla liv var inte ett så bra liv. Om man får säga så, ibland måste man ju börja allt om pånytt, vilket är rätt intressant ibland faktiskt. Att sitta någon dag eller stund och fundera på det förflutna. Det är faktiskt intressant ibland, men inte alltid.
Idag ska jag duscha, innan jag sticker in till centrum. Och jaa-a, där ska jag väl hitta på ett och annat beroende på vad som står på deras planer att göra idag. Vad jag vet så har jag inte fått något sms än så länge, fast min mobil är på laddning nu också så. Men ändå. Klockan är i alla fall inte så farligt mycket, inte ännu i alla fall.

Kommentarer
Postat av: T£ss!

Ha det kul inte i centrum.. Det verkar som om det skulle börja regna ;/

2009-07-22 @ 12:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0