Yarrr.

Well, nu ska jag snart dra i säng, filmen är slutkollad och jag älskade den, ofc. Jag ska bara ladda ner en ny film imorgon att kolla på, andra delen och sedan ska jag ladda ner Pirates of the Carribean OST. Så, visst har jag mycket är planerat. Alla människor som lever, väck mig klockan nio finsk tid. Om jag inte vaknat då ännu, måste stiga upp då. Hittar jag ingen ny film tills imorgon kollar jag väl igenom den jag kollade idag, trots att CurriLänä, inte gillar det. Men ptja, me like pirates, yarr. Captain Jack Sparrow, Jhonny Depp är ju rätt snygg. Men det ska vi kanske inte prata om så mycket. En cool roll har han i alla fall, om man ska säga så. Men godnatt alla fina människor! Sov gott, ha det så bra med vad ni nu kommer göra, om ni kommer sova, eller vara vaken. Vi får se vad som händer, goodbye. The black Pearl is mine...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0