Amanda på besök

 

Idag har Amanda varit på besök. Hon var mer galen än förut och lekte och visade roliga miner. Det var väldigt humoristiskt att kolla på henne då hon visade sin "rynka på näsan" min, det var det verkligen. Men som vanligt så är hon väldigt söt, vilket jag gillar hos henne.

Småbarn har ytterst svårt att vara stilla, speciellt de som är lika som Amanda och har två stycken tre millimeters tänder i sin mun.

 

Varför bloggar jag så sällan? Jag har tröttnat, jag ser ingen vits med att blogga längre, jag har ingenting intressant att skriva om och om jag har något att skriva om så vet jag inte hur jag ska formulera det. Allting blir en enda stor soppa och jag förstår knappt själv något om vad jag skrivit efteråt, eftersom allting är så dåligt formulerat och hur man ska förklara saken. Ni kanske förstår.

Kommer det inget inlägg imorgon eller under hela nästa vecka så vet ni att jag tagit en paus tills första December. Jag ska försöka att skriva ett blogginlägg varje dag då ända tills det blir jul.

Efter att ha skrivit några rader om hur meningslöst det är att blogga så inser jag ju förstås att det är väldigt roligt att blogga.

 

Dessutom så har jag fixat lite på mitt rum idag. Satte upp lite nya plancher (hur detdär ordet skrivs vet jag inte) och städade bort onödiga saker som låg runt och skräpade överallt. Slutspurten är att föra ner böcker till nedrevåningens så kallade "bokskåp". Annars så är mitt rum riktigt städat nu. Eller, inte dammsugat eller något men allmänt städat.

Inom en snar framtid så ska jag väl kasta in bilder på det jag köpte i Helsingfors bara jag orkar. Vilket jag gör. Kameran behöver i alla fall få lite energi i sig innan något av detta lär ska lyckas. Jag var där förra veckan om jag minns rätt 14:de November. Där var allting så trevligt som vanligt, synd nog så tog pengarna slut och jag hann inte köpa mer. Men efter jul kan jag göra det :)

 

Ha en trevlig fortsatt helg på de några timmar som återstår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0