Olyckliga Torsdag

 

Det finns intressanta saker här i världen. Vissa saker är intressantare än andra, och vissa saker förstår man bara inte varför folk vill göra när de inte ens försöker göra något själv åt saken, utan rent ut sagt bara skiter i det. Visserligen har jag försökt flere gånger, men tydligen hjälper ingenting. Så jag får leva så som jag lever och fortsätta leva mitt liv så som jag är. Acceptera mig som den jag är nu. Och kolla inte tillbaka om hur jag var då, för jag är inte den jag var igår eller hur man ska säga"Never Look Back" eller något.


På Fredag är det Lifehouse, alltså imorgon. Vilket betyder att jag ska sjunga, haha. Hur det nu sedan går får man väl se imorgon. Men annars så är det väl kanske en normal dag imorgon om inget liknande händer idag.  Damm har jag i alla fall upp till näsan så. Svårt att andas, men jag får bara klara mig.


Kommentarer
Postat av: amelii

Ni är på bloggen, men du gömde dig så du syns inte. När jag for opp därifrån hostandes med en massa dam i halsen blev jag nästan lite orolig för er hur ni klarade er där nere - men ni verkar ha överlevt!

2009-11-06 @ 07:09:19
URL: http://amelii.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0