Spenatsoppa

 

Hur svårt är det egentligen att laga spenatsoppa? Det är riktigt svårt egentligen. Utan att man ens tänker på det. Jag hade ingen aning om att efter att en spenatisklump har smultit så börjar spenatsoppan koka över hela spisen. Nej alltså, det hade jag ingen blekaste blå aning om. Men tydligen så gör den det. Bra information till nästa gång, om jag inte glömt det tills dess.

 

När man är sjuk så finns det inte så mycket annat att göra än att kolla på barnprogram. Barnprogrammen är trevliga ibland om de inte är riktade för treåringar, eftersom de handlar oftast om att man ska typ hitta en väg eller säga olika saker. Vilket blir väldigt långtråkigt och jobbigt till sist. Det om det.

 

Imorgon har vi prov, antar jag. Det borde vara finska prov men jag är inte riktigt säker. Sedan har jag ju Biologi-provet oskrivit och sedan är det Religionsprov på Fredag, vilken trevlig provvecka man har, som inte är en provvecka, suck.


Kommentarer
Postat av: sanna

Hoppas du blir frisk :) de e jobbit att ta prov efteråt <3 krya på dig

2009-11-10 @ 19:46:41
URL: http://edam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0