Action Festival 09

© Filadelfia, Action

Efter allt ståhej med alla kompisar så är jag tillbaks till vardagen igen. Det känns sorligt att vara tvungen att vänta länge innan jag får träffa alla igen. 233 bilder togs under konferensen och man blev mycket närmare kompis med flere personer. Vilket kändes skönt. Men som sagt så är jag tillbaka igen, tillbaka i vardagen. Imorgon är det skola igen. Men igår var det en liten intressant del i mitt liv, eller i alla fall då jag kom hem. Jag gick och sova klockan fem och vaknade vid tolv på natten, under tiden till ett blev det en konversation på msn och dricka något smått. När jag väl gick och sova igen och vaknade nästa gång visade klockan kvart över elva, så lite död är man nu efter att ha sovit sjukt länge. Skönt var det i alla fall!


Kommentarer
Postat av: amelii

Orkar du maila bilder åt mig så kan ja lägga opp på betelalive? de sku va kul! Jag har själv nästan inga.

2009-10-20 @ 09:10:51
URL: http://amelii.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0