Stödundervisning


 

Det blev stödundervisning idag i matematik i skolan för mig och min kompis. Nu förstår jag matematiken perfekt! Så nu behöver jag inte längre öva på provet eller liknande, för jag förstår vad allting har handlat om under matematiken. Dessutom pratade vi om mobbning också, vilket var lite kul iofs. Allt sånt trevligt träffar man på då ingen annan än vissa elever finns på plats, haha. Nä men i alla fall, för att jag är lat och orkar inte ladda upp bilder från ACTION så tycker jag ni ska klicka HÄR så får ni se alla bilder jag tog därifrån. Bilderna blev inte så som jag ville ha dem, men lever man med digitalkameravärlden och den är dålig så får man klara sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0