Sverige

Nu sitter jag inne i vårt logiment i Uppsala och tar äntligen tid och skriver ett blogginlägg. Eller okej, sanningen är att vi kom på att det finns internet. Vilket är bra, eller något i den stilen. Men man orkar ju intre precis sitta vid datorn helatiden. Just nu så pågår det en liten "konsert", som typ Idols eller nåt. Men de filmar den så man orkar inte precis sitta där och kolla på det när vissa är otrevliga och pratar en massa undertiden de spelar och inte spelar. Men en trevlig dag har det varit idag i alla fall. Imorgon är det Streetdance som gäller, och det ser jag verkligen fram emot, haha :P Men jag får ju se hur det blir med mitt knä och sånt. Min flunssa är i alla fall mycket den var än vad den var nu, som tur :D Ha det bra sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0