Tack, men nejtack

 

Detta inlägg är riktat till dig som reklamerar på min blogg. Det finns ett skäl att läsa sina kommentarer innan de visas, folk som gillar att reklamera och folk som tycker det är riktigt roligt att trycka ner en via bloggkommentarer. Jag förstår er inte riktigt, ni vet mycket väl vem ni är och bara så att saken blir klar så kommer jag verkligen inte godkänna reklameringar på min blogg om att tjäna pengar på sin blogg. Liksom, seriöst. Har ni inget liv än att bara gå in på en blogg och kommentera en massa skit! Man blir verkligen less, i alla fall jag. Snälla skärp er, ni är bara för barnsliga, suck. Ingen bryr sig om sånt.


Kommentarer
Postat av: Zoure

Sv: Vad bra :) Jorå, förutom att jag är sjuk så är det väll bra ^^ Blir lite uttråkad av att bara sitta hemma dock, men det går över ;D



Peace out! Zoure.

2009-10-08 @ 19:37:09
URL: http://zoure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0