Twilight

 

Till er stora förvåning har jag faktiskt sett Twilight för första gången nu. Jag brukar inte precis gå på biografer och kolla på film, snarare så kollar jag på vissa filmer när jag själv har lust. Jag kollar på den sent, vilket man kanske märkt. Den kom ut redan förra året och inom ca. en månad kommer den nya filmen "New Moon" ut. Vilket jag mycket väl också vet. Men, vad tyckte jag då? Jo, den var riktigt bra. Jag har alltid tyckt om vampyrer, som redan endel redan vet. Filmen gav mig en bättre bild av hur de är. De som är i människogestalt. I början störde jag mig på karaktärernas utseende, lite. Men till slut tyckte jag till sist att det är ingen vits att tänka på det. Alla är vi ju skapade, ingen kan göra något åt deras utseende, inte ens de själv. Jag räknar inte med skönhetsoperationer, nej tack. Antagligen kollar jag på New Moon också, vilket jag troligen gör.

 

Annars så har det varit en rätt så lugn dag. Ingenting speciellt har på det viset hänt idag. Imorgon har jag skola, sedan åker jag iväg till frisören, sedan hem, efter det till Shell och Ekenäs sedan film hos Johannes och sist övernattning hos Emilia. Allting kommer bara bli så perfekt. Jag har det på kännedomen. Frågan är bara.. vilka kläder ska jag ha på mig.


Kommentarer
Postat av: Sanna

för de första tycker ja edward sir heelt... ska vi nu säga int helt motbjudande ut ;D o sen e ja ba glad över att ja vet va ja ska ha på mig :D vet nån va vi ska kolla hos johannes ida?

2009-10-02 @ 16:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0