Alive ur en annan synvinkel

 

Det var alla bilder jag hade att bjuda på från Alive, som ägde rum i Betel igår. Innan klockan sju så var vi ut och äta pizza, köpte små söta drickor som man blir sockerfull av och förstås spelade vi Bliz innan Alive började. Några sista gånger hann vi ta igenom dansen också, vilket var både spännande och lärorikt.

 

Efter halv tio den kvällen ringde Johannas kompis, hon ville tydligen prata med mig, hennes kompis alltså. Visst var det lite problematiskt att förstå göteborgska, plus att det är rätt så svårt att höra folk prata om de pratar i högtalare. Men det gick slutligen helt bra, efter det samtalet pratade jag och Lucke ett 15 minuters samtal, vilket blev skrattigt. Eftersom vi hade ingen aning om vad vi skulle säga. Men kort sagt så hade vi kul igår.

 

Idag har det trots allt inte hänt så mycket. Lite smått slöas med tanke på att det är lördag. Nästa vecka har jag i mina tankar att det vore trevligt att gå på bio med någon människa om det skulle råka komma någon bra iofs. Om du är intresserad, eller vet vad det går för bio någon dag nästa vecka, skulle ni kunna meddela mig då? Så vore ni jättesnälla!


Kommentarer
Postat av: Rosida

Fin blogg! :) Ska vi följa varandra med bloglovin'? ♥

2009-09-12 @ 19:35:44
URL: http://beyondthesurface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0