Bilresan till syster

Nu ät jag alltså hemma från min syster som jag lyckligtvis besökte idag. Precis vad jag ville, jag fick träffa på den söta katten Bobsi, den tjocka hunden Saga och den knubbiga grisen Amanda (som alltså är en människa). Där gjorde vi inte så mycket egentligen. Jag lekte med katten och hunden, och glodde på när Amanda hade allmänt "problem" och lekte cool, för att impressa mig, vilket är lite kul. Jag ska ta och fixa om min design här någon dag i veckan, till den designen jag hade först av allt på denna blogg. Dock kommer jag ändra header och sidorubrikerna, vilket är en stor process. Men vi får hoppas att jag lyckas!

 

Dessa foton ovan är tagna på bilresan till min syster. Jag tycker det är lite coola bilder, med tanke på att bilen helatiden kör framåt. Så man har lite svårt ibland att få tag i vissa saker, om man inte har ISO rätt inställt på kameran, dock använder jag oftast Auto ISO, så slipper jag justrera det när det är rörliga objekt, annars kör jag och använder olika ISO:n.


Kommentarer
Postat av: Pia

Sv: okej, inte så mkt tror jag... :)

2009-09-08 @ 23:07:21
URL: http://tteknorappen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0