Fredagen den sjuka


Efter att ha stigit upp klockan sju på morgonen och slutligen blivit övertalad till att stanna hemma ännu en dag så gjorde jag det. Jag är faktiskt lite trött ännu och har otroligt sjukt i ryggen, i alla fall så mår jag inte illa längre vilket är en bra sak. För er som inte vet lämnade jag skoldagen igår halv på grund av att jag höll på att spy på lektionen, vilket inte är en så bra sak med tanke på att jag skulle ha haft en lång dag kvar. Så efter att fått vila mig nu så känner jag mig redo att förflytta mig till Lojo imorgon igen. Var ju dit redan förra veckans söndag. Ska köpa ett par byxor och en kräm för mina påsar under ögen (jag tydligen inte har enligt vissa, fast jag har det). Vi ska köpa den för 29,90 € och annars kostar den 47 €. Så därför tyckte vi att vi köper den när vi nu för en gångs skull har chansen till att göra det. Byxorna jag ska köpa är dyra, men jag köper dem ändå. Hoppeligen har jag inga symtom av illamående imorgon alltså, sedan blir det väl att besöka ungdomsmässan också antar jag. Kommer bli kul morgondag, med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0