Jag lever

 

Det är lite off med min blogg, som ni kanske redan har märkt. Har inte skrivit på några dagar nu, men jag tänkte mest meddela er att jag lever efter lägret som hade rum på Grantorp från 18 - 20 september, vilket var ett underbart läger, verkligen. Det är marknad imorgon och på fredagen, trots allt det så har jag ingen blekaste blå aning om vilken dag jag ska gå på. Funderar också på att ladda upp lite bilder från lägret så att ni skulle kunna få se hur jag och framför allt Röda laget gick till väga på tävlingarna. Men efter läkarbesöket i lågstadiet så sade läkaren att jag skulle gå hem och vila mig, eftersom jag är sjuk. Trots att jag varit i skolan hela veckan så måste jag nog vila mig om det är marknad här, imorgon och på fredag.

Kommentarer
Postat av: Robin

Skullcandy!!! pwn!

2009-09-23 @ 17:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0