Linkin Park - New Divide

 

Jag fick ett önskemål om att skriva lite om musik. Eller, ja. Önskemål och önskemål, men i alla fall. Jag tänkte ju att jag i alla fall skulle dra in en låt i det hela. Som är då Linkin Park - New Divide. Jag lyssnar på den låten rätt så ofta, eller gjorde snarare. Den väcker så mycket känslor och minnen i mig så det nästan är obehagligt, men ändå gillar jag den på något konstigt sätt. Skulle vara kul att höra era åsikter om denna låt. Vad tycker ni om den helt enkelt? Tycker ni att den är bra eller dålig?

 

Annars så får ni gärna skicka in önskemål om vad jag ska skriva i min blogg. Jag skriver gärna om något som du vill att jag ska skriva om. För just nu har jag ingen aning om vad man kunde ens skriva om, så snälla hjälp mig.


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hyfsat bra låt. Troligtvis något som inte kommer att hamna i min playlist, men den går att lyssna på.



SV: Yesh! :3

2009-09-04 @ 13:46:05
URL: http://gakkun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0