Lörtaag


Jorå, idag har jag varit i Lojo. Jag köpte två tröjor och en ögoncremé som jag behöver, haha. Det var typ det jag skulle köpa eller. Jag skulle köpa en glasfil, men det glömde jag bort. Eftersom den som vi hade hemma gick i glasbitar idag, vilket sög lite. Men visst, jag klarar mig utan den. Imorgon är det söndag, vilket jag måste övertala mitt huvud om, vilket verkligen inte lätt. Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig på den där skolfotograferingen heller, gah. Jag blir liksom galen, någon som vill hjälpa mig? D:

Sen var jag på den där efterlängtade ungdomsmässan också. Den pwnade. Var någon sjukt cool kille som beatboxade när jag kom in. Riktigt trevligt att lyssna på honom. Det jag ännu ska göra idag är antagligen att försöka fixa mitt häfte, som jag så gärna vill ha klart. Nu ska jag bara klippa ut en massa bilder så borde det bli klart så småningom.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Ha på dig kläder! :D

2009-09-05 @ 20:43:38
URL: http://gakkun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0