Några bilder från lägret...

 

Detta är mina bilder från lägret som ägde rum på Grantorp förra veckoslutet. Jag tänkte att jag var lite snäll nu och delade med mig några av bilderna, men man vet dock aldrig vad folk tänker.

 

Idag vaknade jag halv elva helt sjukt sent egentligen. Imorgon är det skola, marknad och Lifehouse som gäller. Kommer bli en bra dag imorgon, det kommer det verkligen bli. Men jag måste komma ihåg att prata med min pappa imorgon och kolla om jag får skjuts hem från skolan eller inte så jag hinner på marknaden sedan. Vilket jag nog antagligen gör, antar jag.

 

Som ni ser så är headern fixad till en annan bild och menyn är fixad. Ser den fortfarande konstig ut så är det bara att trycka på F5 så att det ser ut som normalt, så som det ska göra. Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0