Oktober

 

Efter femtusenår av inaktivitet så skriver jag ett inlägg igen. Och nu i efterhand ser jag att "Höstlovet" är på fel plats. Alltså, höstlovet ska vara i den rutan under den egentligen är. Alltså efter Action. Men det kanske ni redan förstod i min tidigare förklaring, men jag tänkte förtydliga den lite så att ni säkert har förstått rätt. I alla fall ser jag framför mig en väldigt full Oktober. Skulle jag sätta in andra saker ännu så skulle det vara ännu mer, men jag tror jag ska lämna det tillsvidare. Hur orkar jag? Jo, det är klart jag orkar, såna här saker är något att se fram emot. Umgås med människor och fördjupa sina vänskaper.

 

Annars så här för att jag skriver först nu så mår jag riktigt bra. Jag har tid att skriva, men varken orken eller idén att skriva. Det är ju lite tråkigt när ungefär varje inlägg är "0 kommentarer". Dock är det någon jag som människa måste leva med, men i alla fall så vet ni hur det ligger till nu på ett ungefär så. Ha det bra tillsvidare.

 


Kommentarer
Postat av: Sanna

HHa <3 bästa månan ever <3 :DD står typ samma på min blogg ;D

Tänkte kommentera o berätta om hur mycket ja ser framemot att spendera denhä månan me bland annat dig :D

2009-09-30 @ 21:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0