Petigt värre

 

Idag har jag faktiskt suttit och petat och knåpat på denna omöjliga design som aldrig blir som man vill ha den, haha. Endast framsidan har jag orkat fixa till. De andra sidorna är minst lika mycket komplicerade så, får sitta och fixa ihop dem någon annan dag.

Dessutom så har jag hittat roliga bilder på datorn som jag aldrig ens kommit ihåg att jag haft där. Alla är nästan skrattvärdiga, eftersom endel av bilderna är verkligen väldigt roliga enligt mig själv. Som ni kanske vet så har jag namnsdagskaffe för fyra personer, kanske fem om en timme. Jag borde gå i duschen, men jag mår alltför illa av maten jag åt så får se hur det blir. Dessutom borde jag börja packa, men jag får se hur det blir med den hela saken, haha. Nåja, en dusch nu va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0