Skumma drömmar

 

Godmorgon! Hoppas ni har sovit gott, för det har nämligen jag gjort. Jag har drömt två av de skummaste drömmarna i mitt liv inatt. Jag antar att jag borde skriva upp dem. Jag gillade båda drömmarna, den ena var söt och den andra var rätt sorlig egentligen.

Den ena drömmen som var sorlig, hängde väl mest på att vi var fyra personer, två tjejer och två killar. Den ena tjejen och killen gick och dödade någon inne i Masa. Och jag och den här andra killen då så öh, ja.. Vi såg det och antog att de andra skulle döda oss, så vi sprang iväg. Förstås var detta deras plan också, så de svor lite och sprang efter oss. Vi sprang som idioter alla. Plötsligt hade de två killarna fått kryckor som vapen.
Vi stannade i korsningen mellan R-kiosken och den där Moda butiken. Där blev det värsta blodigt för jag och han den andra jag hängde med dödade öh, de andra två. Yay, typ. Sedan sköt vi en massa människor, och då tänkte de döda en Markus, vilket jag drog av pistolen ut hans hand och grät.
Vi försökte förfölja honom, trots att jag räddade hans liv sprang han undan. Sedan var vi någonstans, typ vid Betel.. Då han hade en bomb i handen och kastade upp den i luften och den hamnade några meter från oss, förstås sprang vi iväg mot dendär Spar butiken. Och då typ bröt bomben ut och vi klarade oss, som tur.

Den andra "söta" drömmen handlade om något skumt. Jag och en kille vid namn T. Vi liksom busade och ja, vi hamnade i en soffa, där jag låg på honom, öhhh.. Sedan kallade han mig för "slav" typ. Konstigt nog var denna killen inne på msn samtidigt, vilket var skumt.

Och jag drömmer bara skumma drömmar så ni vet. Ingenting att fundera sig över. Jag är en sådan människa, och alla små barn som heter Isabelle och Desirée är småbarn, eller ja. Små grisar snarare, söta små grisar. Men ptja, det var allting jag hade mening att säga denna gång i detta långa inlägg. Men visst är det lite trevligt ibland att få drömma lite annorlunda drömmar. Men förlåt för att det blev så långt :)

Annars.. Jag fixade mitt häfte igår och plastade det och allt så ni kan få kolla slutresultatet av det, snyggt blev det, tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0