Stress

 

Heeeeey! Förlåt att jag är så osocial med denna blogg. Hähä, jag bara orkar inte med tanke på att jag har så sjukt mycket att göra i skolan och utanför. Men snart är allt stökighet förbi. Fast då är det en massa annat som heter skriftskolan. Men visst, jag kommer klara detta år bra. Måste bara satsa mer på skolan och komma ihåg alla läxor och allt, suck. Men okej, idag har jag varit på UNCAN där har jag skrivit barnlägerprogrammet och faktiskt kollat en aning på TV. Vilket var lite kul. X-effect och lite av Americas Best Dance Crew. Helt sjukt roligt hade vi i alla fall som vi alltid har. Dock måste jag ta någon dag här, torsdagen antagligen och offra det till att packa min väska till lägret. Så mycket att göra på så liten tid, haha. Men jag klarar det bra som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0