Värdelösa bilder

Jag gillar inte alls mina bilder som jag fotograferar, de är så nybörjarbilder och jag skulle gärna vela ha ett nytt objektiv. Skulle sitta fint. Problemet är att jag helt enkelt känner mig värdelös på att redigera bilderna, så jag vet liksom inte vad det ska bli av mig med dessa nybörjarkunskaper, eller vad man skall kalla det för. Saknar ett Macro-objektiv, så jag kunde få det där skärpedjupet jag söker efter. Men jag vet inte riktigt, objektiv är så dyra. Ett Nikon AF 105/2,8G IF ED VR AF-S skulle sitta väldigt fint, men jag vet liksom inte. Försöker skrapa ihop pengar till en Mac, men på samma gång jag gör det så skulle jag behöva ett nytt objektiv, livet snurrar bara runt pengar. Få se hur det blir med allting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0