Bakdag

Men magen matad och glass runt munnen sätter jag mig ner en stund för att skriva ihop några få rader. Inatt har jag knappt sovit något heller, tacka regnet vetja. Jag blev less på allting så jag steg upp sju för att jag inte orkade kämpa mot att inte kunna sova längre. Så jag reste mig som sagt upp från sängen och masade mig till soffan för att kolla på barnprogram ända tills de tog slut. Därefter har jag suttit på datorn och gjort, grejer jag kanske aldrig hade velat göra innan. Men ibland måste man kasta bort något och ta något annat istället, och när jag läser detta om ett år kommer jag fatta nada så jag skriver dator på hela firman, hehe.


Kommentarer
Postat av: Tessu

Du e skojig du !! <3 ja sitter o asgarvar.. och det är ju ytterst sällan jag gör det.. och de vet vi ju bååda 8'D hahahahha :'''''DDD

2010-08-10 @ 23:52:44
Postat av: Isabelle

Du har ändrat header och lite på bloggdesignen! :o I really do like ^__^ Gillade förra headern också, men den här var till och med ännu snyggare ^^

2010-08-11 @ 02:15:19
URL: http://gakkun.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jättefin blogg :)

2010-08-28 @ 23:08:58
URL: http://yessicaas.blogg.se/
Postat av: Laura

hej! du verkar ha kol på foto å sånt jag ska nämilgen köpa min första system kamera precis som alla andra hehe, skämt å sido jag fotar väldigt mykcet dans och graffiti det en del av mitt liv, jag dansar själv å så jag undrar helt enkelt är det nått spec jag ska tänka på när det gäller att fota människor som rör sig, vilken kamera? vore jätte snällt om du orkade svara men annars gör de ju inge herrå!

2010-09-07 @ 13:58:55
URL: http://fluffyy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0