Borgbacken here I come!

Snart ska ja hoppa på mopeden och köra till tågstation (om inte mamma vill köra mig förstås) och så ska jag hoppa på tåget och ge mig av till Borgbacken med Tessu. Jo, sist vi var dit tappade vi bort oss också, vilket inte är så mycket att skämmas över, men denna gång kommer vi inte tappa bort oss, hoppas jag. Jag har vägen i huvudet i alla fall, så mycket mitt huvud vet så. Men jo, hoppas vi har det trevligt eller någonting och vädret verkar vara väldigt fenomenalt, eller något i den stilen, hihi. Hoppas ni också har en trevlig dag eller någonting! (: Nu ska jag klämma in låtar på min iPod och sen ska jag rusa iväg, eller något i den stilen! Laga mig klar kanske...

Kommentarer
Postat av: Tessuu

omnom . Kul hadde jag iaf.. hahah telefonfickcpskada.com :DD <3

2010-08-06 @ 12:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0