Comeback

Det har gått lite över tre veckor sedan det ramlade in ett inlägg på denna halft övergivna blogg. Under de tre veckorna har det hänt otroligt mycket och det känns helt enkelt overkligt. Jag tänker inte gå in så mycket mer på det, eftersom jag anser att det är någonting som inte alla behöver veta.

Igår lovade jag mig själv att skriva ett inlägg och verkligen tvinga mig skriva ett inlägg i fortsättningen, varje dag. Det kommer bli kämpigt, men jag ska försöka tills blodet sprutar ut ur mig och jag verkligen inte klarar av det längre. Jag har absolut inget tålamod, men jag är jättedålig på att ge upp för ingenting, så jag har allt en utmaning framför mig.

Idag har det egentligen inte hänt så mycket i mitt tråkiga liv. Jag vaknade av att bekanta röster undrade om jag ville hänga med till IKEA, men där tackade jag nej eftersom jag var tvungen att peta på min moped i några timmar. Nu är den rentvättad och jag fick svar till mina frågor, som jag undrade. Just nu sitter jag ensam hemma och funderar på saker och ting. Jag funderar på flytten, som sker om ungefär ett år och mitt lilla uppdrag jag haffat åt mig som kommer bli en intressant sak.

Dessutom drömde jag om att Elin Kero bad mig att lägga ut en bild hon ritat ut i skogen, inatt. Jag blev verkligen förvånad men satte sedan ut bilden på troll ut i skogen. Nej, jag förstår mig inte på mina drömmar. Dock är jag pigg nu, när jag fått sovit inatt. Jag borde så småningom börja svänga om mina tider när jag går i säng och sådär, men det är rätt så svårt när det dinglar in sms tre på natten. Ingenting jag klagar över! Jag tycker det är bara, kul eller något i den stilen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0