Flowers

Här sitter jag och funderar så att hela mitt huvud knakar och brakar. Jag sitter och är avundsjuk över alla som är så himla duktiga fotografer och designare. Livet är så orättvist. Dessutom har fröken Maria bildbrist, vilket är väldigt duktigt. Vädret är bara äckligt kallt, eller på nätterna är det iskallt i alla fall. Jag har fått lust att göra en ny bloggdesign, men jag vet inte riktigt. Det blir ändå lika phail som vanligt.

Imorgon ska jag också till Borgbacken men jag hoppas det är fint väder då i alla fall och inte såhär ruskigt kallt som det är just nu. Usch. Välkommen höst, eller något. Fast hösten är då lite mysig i och för sig, men ja. Svårt att säga, just nu vill jag bara ha sommarlov tills jag dör. Palla med skola om några veckor, uschusch. Tack och lov så är det mitt sista år i dendär skolan och i den här staden. Gud vad skönt att få slippa allt som finns i denhära ruttna staden!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Du är jätteduktig både på att fotografera och att designa! Jag är fortfarande avundsjuk på din design (vilket jag har varit sen typ din första design ever).

2010-08-03 @ 18:50:23
URL: http://gakkun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0