Idag har jag...

...rensat hela datorn på 15GB skit som jag uppenbarligen hade sparat på den, vilket bestod mest av bilder. Tidigare laggade datorn sönder nästan varenda sekund, men hittils så har den inte laggat alls. Tack och lov eller något i den stilen. Så nu när jag tänkte ladda upp en bild slog det mig tanken att allting ligger på hårddisken, så tror ni verkligen att jag orkar sätta på och koppla i den i datorn? Nej, det orkar jag inte, jag är för lat och jag har väldigt, väldigt tråkigt. Vad kan man hitta på att göra ens?

Kommentarer
Postat av: Dabb #1 ;)

muhahaha.. komma på fler genialiska idér om en massa onödigt sjuk men ytterst roliga saker ! :DD

2010-08-04 @ 20:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0