Born for This



Idag har jag hunnit med mycket.
Köpt nya skor, köpt en ny munkjacka och en ny väska. Mycket på en dag, eller så inte. Tror det blir tre gudstjänster imorgon, bara jag har skjuts. Så då får jag mitt konfirmationshäfte snabbare färdigt. Låter som en väldigt bra plan.


6 dagar kvar.
Sedan händer det otroliga, jag masar mig till Sverige vilket betyder ingen bloggning, om inte jag råkar hitta en dator i huset jag kan använda. Men jag kommer ju sedan hem på tisdagen så man möjligtvis klarar sig. Vi ska alltså vara hos min farbror som möjligtvis inte är alls hemma då. I Sverige kommer jag shoppa i något varuhus jag aldrig minns namnet på, men det är rätt så nära där som vi kommer bo.

Vad tycker du?
Ja, vad tycker du om bloggens nya eller, nya och nya utseende. Bilderna har blivit ännu större än förr och headern är ändrad tillfälligt tills en ny kommer istället för den (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0