Higher



Förlåt att jag bloggar så sällan.
Jag har helt enkelt ingen precis lust då jag inte har någon idé eller sånt. I och för sig börjar man sakna att blogga då man inte har bloggat på tusen år, eller i detta fall en vecka. Det är egentligen rätt så mycket om jag får säga min åsikt. Idag har jag inte gjort något mer än att varit i duschen och barnvaktat Amanda.

Dessutom.
Min klänning kom idag, och jag rent ut sagt älskar den. Nu gäller det bara att hitta ett par turkosa pumps så är allting perfekt.

Jag har blivit kär.
Kär i en låt, konstigt nog. Jag kommer lyssna sönder Erik Grönwalls låt Higher. Bara så alla vet så har jag inte föjlt med svenska Idol. Hur hittade jag låten då? Jo, facebook. Konstigt nog.

Önskelistan till födelsedagen.
Jag önskar mig en ny mobil, en vit Nokia N97 tror jag det var, haha. Sämst minne (; Resten så är mellan mig och Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0