Hårbilder genom åren

Mitt hår har ungefär varit alla färger och former. Det har varit, naturligt blont, blontbrunt, brunt, svart, rött, gult, blont, blondare och så som det är nu. Ska ännu fixa håret platinablont men det kommer ta en tid. Eftersom mitt hår inte mår på det viset så väldigt bra, men blondare ska det bli, det är en sak som är säker. Förstås har jag lust att färga det rött igen, eller riktigt pink. Men jag vet med mig själv att jag ändå vill ha det tillbaka till blont, så det är på det viset onödigt att färga det konstiga färger.

I skolan idag lekte vi en kul lek. Vet dock inte om det är en lek, men vi gjorde Pass the Cup. Man kan väl kalla det spel men whatever. Det spelade vi med glas, vilket inte är så bra. Men vi gjorde det försiktigt. Bäst att köra det med plastglas, men man tar vad man haver (:

Kommentarer
Postat av: gredde

vau viken fiin bild på dig me de dä blonda håre !!!!!!!! i like =D <3333333333

2010-01-29 @ 18:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0